طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محمدرضا فراهانی به عنوان نایب رئیس كل یازدهمین المپياد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منصوب شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  متن این حکم به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمدرضا فراهانی

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

 

با سلام؛

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی، همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي گرفته و آن را براي سلامتي خود يك ضرورت و كار لازم به حساب بياورند، زيرا جامعه ورزشكار، جامعه‌اي پرتلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما علی‌الخصوص دانشجویان عزیز و متولیان آتی نظام سلامت، امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند هستند. 

ورزش می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط وشادابی، باعث بهبود وضعیت سلامتی و قدرت جسمانی شود. براي همگاني‌كردن ورزش، می‌بايست ورزش قهرماني نيز تقويت شود تا مردم الگوهاي ورزشي را در ميان خود پيدا كنند. 

نظر به تعهد و تجربيات ارزشمند جنابعالی و اهميت برگزاري شايسته یازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی كشورکه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز برگزارخواهدشد، به موجب اين ابلاغ به‌ عنوان "نایب رئیس كل یازدهمین  المپياد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور " منصوب مي‌شويد.

اميد است با استعانت از خداوند منان، با پيش‌بيني برنامه‌هاي مناسب و بهره‌گيري از نيروهاي كارآمد و متخصص، در راستاي توسعه ورزش به عنوان زمينه‌ساز «سلامت جسمي» و «سلامت روحی» در طول برگزاري المپياد موفق و مؤيد باشيد.

                                                                                               دکتر سیدحسن هاشمی

                                                                                              وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.