معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت: در سال گذشته 53000 متر مربع از کفپوش پیاده‌روها و بوستان‌های سطح منطقه بهسازی شد.

 بهمن محبوبی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از عمده ترین اقدامات حوزه معاونت فنی و عمران در سال گذشته آسفالت معابر،‌بهسازی بوستان ها، نصب کفپوش‌، تک جدول در بوستان ها و نیم چین پیاده روسازی و احداث نهر و جدول‌گذاری در سطح منطقه بود.

وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان به ویژه نابینایان و افراد کهنسال 28000 متر مربع از کفپوش پیاده رو در معابر عمومی بهسازی مناسب‌سازی شد.

محبوبی ادامه داد: هم چنین در ادامه اجرای طرح بهسازی کفپوش پیاده‌روها، 17000 مترمربع در خیابان کوهستان، 680 متر مربع در باغ پرندگان که در کل 53000 متر مربع در سطح منطقه پیاده‌روسازی صورت گرفته است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 با اشاره به اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در سطح منطقه گفت: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان هنگام حدفاصل میدان رسالت تا بزرگراه شهید زین‌الدین در سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از 93 بیش از 38000 متر مربع از معابر سطح منطقه با پخش بیش از 6800 تن آسفالت لکه گیری هندسی و مرمت شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهسازی ، معابر ، کفپوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار