شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیه‌السلام بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیه‌السلام بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
 
نابخرادان عالم‌نما و ظاهرگرایان عابدنما، امویان عصر چون مزدوران ایادی کفر و الحاد با بهانه اسلام‌خواهی، حیات اسلام را نشانه رفته‌اند.
 
تنها اماکن متبرکه و قبور مقدسه نیست که مورد هجمه آنان قرار گرفته است، آنان برای دین‌زدایی آمده‌اند، وهابیت تکفیری، که ریشه در تحجر و بازگشت به دوارن جاهلیت دارد، امروز با صهیونیسم پنجه در پنجه هم انداخته و با نام دین انسانیت را ذبح می‌کنند.
 
صهیونیسم به دنبال نسل‌کشی و انتقام تاریخی با نوع بشر است و با ایجاد، حمایت و هویت بخشی به تروریست‌های سازمان یافته در قالب گروه‌های مختلف به دنبال فرقه‌گرایی و التقاط است.
 
هشتم شوال امسال که با روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی مصادف شده، شایسته است مجمع حقوق بشر اسلامی نسبت به این هتک حرمت‌ها و جنایات اقامه دعوی کرده و ضمن محکومیت اینگونه اقدامات و فجایع انسانی، ضمانت اجرایی حقوقی اعم از کیفری، مدنی، اقتصادی، دیپلماتیک یا کنسولی از سوی کشورهای اسلامی اتخاذ نماید.
 
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سالروز هشتم شوال را روز هتک حرمت به شعائر شیعیان می‌داند و از مؤمنین می‌خواهد این روز را با حضور در اماکن مقدسه با هدف تعظیم شعائر گرامی بدارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، ائمه ، جمعه ، کشور ، شوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار