در ادامه انتشار عمومی اسناد راهبردی مراکز مسوولیت زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، سند راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

به گزارش پگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شادا، در ادامه انتشار عمومی اسناد راهبردی مراکز مسوولیت زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، سند راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.
 
برنامه استراتژیک سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای سیاست­‌های هفت‌گانه وزارت امور اقتصادی و دارایی تنظیم شده است. این سیاست‌های هفت‌گانه عبارتند از:
 
·        تامین مالی پایدار دولت و کاهش اتکاء بودجه دولت به درآمد نفتی
 
·        افزایش توان ثروت آفرینی کشور
 
·        تقویت انضباط، سلامت و شفافیت مالی، اداری
 
·        ارتقاء هم‌­افزایی درون سازمانی و همکاری فراسازمانی
 
·        مشارکت فعال و موثر در سیاست­گذاری و قانون‌گذاری
 
·        توسعه هدفمند سرمایه­‌های انسانی و سازمانی
 
·        ایجاد و یکپارچه­‌سازی سامانه­‌های اطلاعات مدیریتی و عملیاتی
 
برای دستیابی به این برنامه ‌های استراتژیک، سند اهداف راهبردی و سند اقدامات راهبردی تنظیم شده است. دستیابی به اهداف کمی در بازار سرمایه متاثر از عوامل درون زا و برون زا است. لذا دستیابی به بعضی از برنامه ‌ها، مستلزم همکاری بخش­‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.
 
فایل توضیحات کامل اهداف و برنامه­‌های استراتژیک سازمان بورس و اوراق بهادار از اینجا، فایل سند اهداف راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار از اینجا و فایل سند اقدامات راهبردی سازمان بورس و اوراق بهادار از اینجا قابل دانلود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اوراق ، بهادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار