رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از آمادگی ۵۰ نفر از پزشکان و پیراپزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان برای خدمت داوطلبانه به مردم بی دفاع غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، قدیمی گفت: 70 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان شامل متخصصین، پیرا پزشکان و پرستاران در یک اقدام خود جوش ضمن اعلام همدردی با زنان و کودکان بی دفاع غزه آمادگی و حمایت همه جانبه خود را برای ارائه هر گونه خدمات پزشکی، بهداشتی، درمانی و ارسال تجهیزات پزشکی اعلام کردند.

وی افزود: همه کارکنان و پرسنل بهداشتی درمانی این دانشگاه جنایات رژیم اشغالگر قدس در بمباران وحشیانه غزه و قتل عام زنان و کودکان بی گناه، را محکوم می کنند و آن را نشان از خوی ددمنشی و نسل کشی این رژیم غاصب و حامیان آن برشمردند.

قدیمی افزود: دانشگاهیان و پرسنل جامعه پزشکی استان در این حرکت خودجوش، ضمن اعلام آمادگی برای ارائه کمک های بشر دوستانه و تجدید میثاق مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خشم و انزجار خود را از استکبارجهانی نشان خواهند داد.وی در پایان از کشورهای مسلمان جهان خواست با اعزام گروه های پزشکی برای کمک به مجروحین غزه، همدردی خود را با این مسلمانان اعلام کنند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: پزشکان ، خدمات ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.