مدیر بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در دمشق روز یکشنبه اعلام کرد برای تخلیه اردوگاه یرموک از سلاح و افراد مسلح اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری سوریه؛ " انوار عبدالهادی" امروز اعلام کرد اقداماتی اکنون در اردوگاه یرموک در حال انجام است که به موجب آن این اردوگاه از وجود تسلیحات و افراد مسلح پاک خواهد شد.
این اقدامات در چارچوب توافقنامه 21 ژوئن گذشته صورت می گیرد که به موجب آن اردوگاه یرموک باید از وجود افراد مسلح و تسلیحات پاکسازی شود.
مدیر بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در دمشق افزود تخلیه اردوگاه یرموک از سلاح و افراد مسلح شرایط زندگی برای ساکنان آن را نیز آسان خواهد کرد.
مدیر بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در دمشق خاطر نشان کرد دولت سوریه و سازمان آزادیبخش فلسطین برای اجرای این توافقنامه مصمم هستند.
بر اساس این گزارش، ساکنان اردوگاه یرموک نیز خواستار اجرای این توافقنامه هستند زیرا از زمانی که گروههای مسلح وارد این اردوگاه شده اند زندگی برای مردم آن نیز به شدت دشوار شده است. وجود گروههای مسلح در اردوگاه یرموک کمک رسانی های بشر دوستانه را نیز به این منطقه دشوار کرده است.
توافقنامه ای در ماه ژوئن گذشته بین سازمان آزادیبخش فلسطین در دمشق و دولت سوریهامضا شد که به موجب آن اردوگاه یرموک باید از وجود عناصر مسلح و سلاح پاک شود تا زمینه برای آبرسانی و برق رسانی به این منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار