كم فروشی و مصادیق آن در برنامه "حرف حساب" بررسی می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، كم فروشی و مصادیق آن  در برنامه دوشنبه 13 مردادماه  با حضور یكی از فروشندگان و كارآفرینان موفق كشور  در برنامه حرف حساب شبكه یك  بررسی می شود.

در برنامه «حرف حساب»  كه ساعت 8:10 دقیقه پخش می شود به سئوالات مردم درباره كم فروشی و مصادیق آن پاسخ می دهد و میزبان یكی از بانوان  مغازه دار و كارگاه داران موفق كشور می شود.

اساس زندگی اجتماعی، بر مبادله و داد و ستد است، بدین جهت افراد اجتماع در شئون اقتصادی زندگی، به ناچار باید دارای روحیه تعاون و همكاری باشند ؛ از روشن‌ترین مصادیق این مبادله و داد و ستد،‌معاملات مالی است، به خصوص معاملاتی كه كالای آن دارای وزن و حجم است.

پس معاملات و خرید و فروش، از اركان حیات اجتماعی انسان است؛ حال اگر در معامله‌ای از راه كم‌فروشی و ندادن حق مردم، به كسی خیانتی شود، تدبیر او در زندگی‌اش تباه و محاسبه و اندازه‌گیری او در مسائل مادی زندگی اشتباه می‌شود و اگر این مرض (كم‌فروشی و ندادن حق مردم) همگانی شود كل تدبیر و نظام معیشتی اجتماع، دچار فروپاشی می‌شود، بنابراین، اركان حیات زندگی اجتماعی متلاشی خواهد شد به همین منظور در برنامه" حرف حساب"  با توجه به اهمیت اعتماد عمومی و پایه های جامعه از نظر اخلاقی و اجتماعی  موضوع "كم فروشی" بررسی می شود.

گفتنی است ؛حرف حساب كاری از گروه اقتصاد شبكه یك سیماست كه هر روز به جز جمعه ها ساعت 8:10 با اجرای كیاداوود اسفندیاری از این شبكه پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، ارکان ، اخلاقی ، محاسبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار