اسماعیل بوداغی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نحوه عملکرد پست در 4 ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: با توجه به تحرکات ایجاد شده در شبکه و حمایتهای دولت و مجلس و با توجه به اینکه شعار امسال نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پست است گفت: خدمات جدید و نوآوری در دستور کار این شرکت قرار گرفت و با پیشرفت تکنولوژی 15 سرویس جدید تا پایان سال اجرا خواهد شد.
وی افزود: به منظور پی بردن به نیازهای شهروندان مرکز تحقیقات بازار به منظور مقایسه سایر کشورها در زمینه خدمات نوین پست تشکیل شد و تیم بازاریابی با مراجعه به سازمان و نهاد نیازهای جدید را شناسایی میکنند.
بوداغی در ادامه با اشاره به اینکه بحث سرعت کار از عمدهترین تقاضای مشتریان است تصریح کرد: سرعت واقعیت کاری مهمترین تقاضای مشتریان است که سعی میشود مرسوله در زمان مشخص به مشتریان برسد.
وی اظهار داشت: با تلاش شبانهروزی همکاران و حمایت مدیر عامل روند فعالیتهای شرکت پست در 4 ماه اخیر سال روند مناسبی را در پست نشان میدهد.
اگر چه وضعیت مناسبی راضی کننده نیست و امیدواریم در آینده وضعیت مناسب و عالیتری داشته باشیم و در نیمه دوم سال جاری شاهد شکوفایی پست شویم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دو استراتژی نوآوری و بازاریابی با کیفیت مکمل هستند تا پست از برون رفت بحرانی نجات یابد و تا نیمه دوم سال جاری شاهد بهبود وضعیت در پست شویم.
انتهای پیام/