هیئت مذاکره کننده فلسطینی در قاهره شروط گروه‌های فلسطینی را درباره آتش بس اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، هیئت مذاکره کننده فلسطینی در قاهره شروط گروه‌های فلسطینی را درباره آتش بس اعلام کرد.

درباره شروط و پیشنهاد هیئت یکپارچه فلسطین در قاهره درباره آتش بس با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پیشنهاد گروه‌های فلسطینی در خصوص آتش بس در غزه مبتنی بر این است که آتش بس اعلام شود و اسرائیل بلافاصله از نوار غزه عقب نشینی کند.

همچنین، براساس پیشنهاد طرف فلسطینی  محاصره نوار غزه باید پایان یابد و گذرگاه‌ها باز شوند و از ورود افراد و کالا جلوگیری نشود.

علاوه بر این، بر اساس این پیشنهاد آزادی صید ماهی برای ماهیگیران فلسطینی در آب‌های غزه تا دوازده میل دریایی آزاد باشد. اسرائیل باید به منطقه حائل که در نوار غزه ایجاد کرده است پایان دهد. بازسازی غزه و کمک‌های فوری از طریق دولت وفاق ملی فلسطین آغاز شود. با برگزاری کنفرانس بین المللی کشورهای کمک کننده برای بازسازی غزه ازطریق دولت وفاق ملی اقدام شود.

اسرائیل به تعهداتش درباره توافقی که در خصوص آزادی گلعاد شالیت متعهد شده بود پایبند بماند و فلسطینی هایی را که اخیرا بازداشت کرد آزاد کند. حملات شهرک نشین ها به فلسطینی ها باید متوقف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار