رادیو اقتصاد در برنامه زنده "صنعت گردشگری" به شفاف سازی شایعات در خصوص اجاره كانترهای آژانس های مسافرتی می‌پردازد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ ستاره جوادی تهیه كننده "صنعت گردشگری "گفت: اگر به تعداد آژانس های موجود کشورمان نگاهی بیندازیم، بدون تردید کمی شوکه می شویم، چون با وجود این که همه می گویند صنعت گردشگری ایران زیاد به تکامل خود نرسیده است، ظاهرا این صنف و البته سرمایه گذاران داخل آن خوب به موقعیت بازار واقف بوده و در این زمینه به سرعت رشد کرده اند، چون فقط در پایتخت ایران یعنی تهران چیزی بیش از 1700 آژانس هواپیمایی و خدمات گردشگری وجود دارد، البته اگر بخواهیم مجازی ها را نیز به این موضوع اضافه کنیم که رقم سر به فلک خواهد زد.

وی در ادامه افزود: بدلیل وسعت چشمگیر این صنعت به موضوع شفاف سازی شایعات در خصوص اجاره كانترهای آژانس های مسافرتی با حضور محمد حسن كرمانی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خواهیم پرداخت.

وی گفت: برنامه "صنعت گردشگری" برای فعالان این حوزه و همچنین دانش آموختگان این صنعت برنامه مفید و آموزنده ای است و علاقمندان می توانند از از دیگر بخش های این برنامه مانند گردشگری مجازی، آخرین اخبار حوزه گردشگری خارجی و داخلی استفاده نمایند.

وی در پایان افزود: "صنعت گردشگری" به همت گروه اقتصاد و صنعت شبكه اقتصاد دوشنبه هرهفته ساعت 11:35 از شبكه تخصصی اقتصاد به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/
برچسب ها: آژانس ، رادیو ، اقتصاد ، صنعت ، شایعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار