رئیس کمیته رسانه مجلس در واکنش به مصوبه عجیب شورای شهر تهران گفت: انتخاب ناظر بر روزنامه همشهری گرفتن تریبون از شهرداری تهران است.

حجت‌الاسلام "نصرالله پژمان‌فر" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به پیشنهاد شورای شهر تهران درخصوص انتخاب 2 ناظر بر روزنامه همشهری واکنش نشان داد و گفت: این یک اقدام سیاسی است.

وی افزود: هدف طراحان طرح (که اصلاح طلب هستند) گرفتن تریبون است.

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: معتقدم این پیشنهاد یک اقدام سوء استفاده از شورای شهر است و باید در یک فضای خوب رفع شود.

وی اظهار داشت: انتخاب ناظر بر روزنامه همشهری به صلاح مردم تهران و شهرداری نخواهد بود.

پژمان‌فر خاطر نشان کرد: روزنامه همشهری یک پل ارتباطی بین مردم و شهردار تهران است.

این در حالی است، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به ارائه پیشنهادی در جلسه غیر علنی شورای اسلامی تهران اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز آقایان دوستی و انصاری از اعضای اصلاح طلب شورا طرحی دو فوریتی را پیشنهاد کردند که مطابق این طرح دو تن از اعضای شورای شهر باید به عنوان ناظر بر روزنامه همشهری معرفی شوند.

تقی‌پور در خصوص نحوه نظارت این اعضا گفت: در جلسه امروز به طور کلی وارد محتوا نشدیم اما اعضای اصولگرای شورا مخالف ممیزی کردن روزنامه پایتخت بودند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه از رای نیاوردن این طرح دو فوریتی خبر داد و گفت: با تصویب یک فوریت این طرح در کمیسیون مربوطه و بعد در صحن مطرح می‌شود و باید منتظر محتوای پیشنهادی باشیم.

گفتنی است؛ شاکری و سروری در مخالفت با این طرح در جلسه غیر علنی امروز صحبت کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، مصوبه ، ناظر ، روزنامه ، همشهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار