معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان 13 مرداد برای حضور در افتتاحیه مسابقات زیر 14 سال آسیا به همدان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ سید عبدی افتخاری با اعلام این مطلب افزود: معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روز 13 مرداد برای حضور در افتتاحیه مسابقات زیر 14 سال آسیا و دیدار با کارکنان و هیات های ورزشی به همدان سفر می کند.
وی افزود: دکتر سجادی در این سفر دو روزه ابتدا در دیدار افتتاحیه مسابقات بین دو تیم ایران و تیمور شرقی حضور خواهند داشت و سپس با حضور ایشان ساعت 17 مهمانسرای مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: مهمترین برنامه وی حضور در افتتاحیه مسابقات زیر 14 سال آسیا خواهد بود که این مراسم ساعت 21 روز دوشنبه سیزدهم مردادماه با حضور مسولین استانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال و تیم های حاضر در این رقابت ها در آرامگاه باباطاهر برگزار می شود.
وی ادامه داد: روز سه شنبه چهاردهم مردادماه دکتر سجادی ابتدا دیداری با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خواهند داشت و سپس در شورای معاونین با روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان ها و معاونین و مسولین اداره کل نشستی را برگزار می کنند.
افتخاری اظهار کرد: دیدار با روسا و نواب رییس هیات های ورزشی و بازدید از پایگاه قهرمانی و پیست اسکی همدان از دیگر برنامه های دکتر سجادی در سفر به همدان است.
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.