داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در حمایت از کودکان غزه گفت: من از محبوبیتم برای کمک و دفاع از کودکان غزه استفاده می‌کنم.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در نشست خبری کمپین حمایت از کودکان غزه گفت: کودک در هر جای دنیا تعریفی دارد و نباید به این قشر از جامعه آسیب برسد؛ این در حالی است که همیشه در چنین شرایطی آدم‌های بزرگی در کنارمان هستند که می‌توانند ما را کمک کنند اما اینکه در برنامه‌های کودک من به عنوان مجری بخواهم بچه‌ها را بیش از حد به این سمت ببرم، اینگونه نیست.
 
وی ادامه داد: کودکان، دنیای زیبایی دارند، نباید دنیایشان خراب شود و من به عنوان مجری محبوب بچه‌ها نمی‌توانم حزن و اندوه را در دل بچه‌ها بیاندازم اما من از بزرگ‌ترها انتظار دارم، چرا که کشتن کودکان آزرده‌خاطرمان می‌کند و در عین حال معتقدم در برنامه‌های کودک باید نسبت به این مسائل به شکل کاملا ظریف و در لفافه بپردازیم و حتما نباید تصاویر را به شکل مستقیم نشان بدهیم.
 
فرضیایی عنوان کرد: من به عنوان مجری از محبوبیتم برای کمک به کودکان غزه استفاده کنم چرا که به نظر می‌رسد این بُعد انسانی در حال فراموش شدن است. ما باید در چنین شرایطی به این مسئله توجه کنیم که چه تعریفی از انسانیت داریم، مگر انسان اشرف مخلوقات نیست، بنابراین باید به داد همنوعان خودمان برسیم این در حالی است که کشورهای دیگر که ما خیلی رویشان حساب نمی‌کنیم در واکنش به این اتفاق تلخ احساس تنفر نشان داده‌اند پس ما که مسلمان هستیم نباید آرام بنشینیم.
 
وی اظهار داشت: به عنوان عموپورنگ در اتفاقی که برای غزه افتاده است به هیچ خطوط فکری کاری ندارم و فقط دلم می‌خواهد به کودکان مظلوم کمک کنم که به نظرم بُعد معنوی و فرهنگی این قضیه همین جاست.




انتهای پیام/
برچسب ها: حمایت ، پورنگ ، نشست ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار