بیش از 72 خانواده فلسطینی در حملات بی رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ، "حسن حمزه" گزارشگر این شبکه در گزارش گرافیکی از آمار و ارقام حملات ددمنشانه صهیونیستها به نوار غزه گفت : دشمن در طول یک ماه گذشته بین مبارز و شهروند و کودک و سالخورده و حتی بین زنان و مردان تفاوت قائل نشده است همگان در تیرراس حملات کورکورانه و قتل عامهای روشمند قرا ردارند و تعداد شهدا از حد و مرز جنایات سازمان یافته فراتر رفته است.

گزارشگر المنار گفت: آمارهای این قتل عام نشان می دهد ما با یک قاتل روانی روبرو هستیم. بیش از 1700 نفر شهید و حدود نه هزار نفر نیز زخمی شده اند اما موضوع تامل برانگیز آن است که ارتش اشغالگر به حمله به برخی خانواده ها در غزه با هدف قرار دادن محله ها و خانه هایشان متمرکز شده است.

برخی گزارش‌های رسمی نشان می دهد دشمن صهیونیستی قتل عام‌های هولناکی در حق بیش از 72 خانواده فلسطینی مرتکب شده است که 40 درصد شهدا و 12 درصد از زخمی ها را تشکیل می دهند.

وی افزود: این آمارها و ارقام فقط به برخی خانواده ها مربوط می شود. این آمارها بدون تردید نشانگر وقوع جنایات جنگی سازمان یافته است به خصوص آنکه حمله ادامه دارد و محله های پرجمعیت هدف قرار گیرد و همین باعث شده است بیش از 5200 واحد مسکونی ویران شده و حدود 30 هزار واحد مسکونی دیگر آسیب دیده است.

و ادامه داد: نکته قابل تأمل دیگر آن است که حتی ساختمان‌ها و تأسیسات حیاتی از حملات بی هدف اسرائیل و اقدامات دیوانه وار آن در امان نمانده است.

توپخانه های اشغالگران بازارهای تجاری ، تأسیسات بهداشتی ، بیمارستان‌ها ، نیروگاه‌ها، اماکن عبادی ، مدارس مملو از خانواده های فلسطینی را که از جنایات دشمن گریخته اند هدف قرار داده اند و حتی مدارسی که بین المللی توصیف می شوند نیز در امان نمانده است مانند حمله به مدرسه آنروا در جبالیا. 

اسرائیل همه این اقدامات را بدون ممنوعیت اخلاقی و سیاسی که به قتل عام فلسطینیان پایان دهد مرتکب می شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار