مدیر اداره قنوات و مسیل‌های شهرداری منطقه 18، از ساماندهی و کانال های این منطقه خبر داد.

اسماعیل انصاری‌فرد مدیر اداره قنوات و مسیل‌های شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی و بهسازی کانال‌های منطقه 18 همزمان با فصل تابستان در دستور کار اداره قنوات و مسیل‌های شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور حفظ و نگهداشت محیط زیست شهری، کاهش آلاینده‌های محیط‌زیست، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

انصاری‌فر اظهار داشت: دراین طرح اکیپ‌های اجرایی اداره قنوات و مسیل‌های شهرداری منطقه 18 به منظور ساماندهی و بهسازی کانال‌های این منطقه در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی و بهسازی کانال‌های منطقه 18، لایروبی و آبگردانی کانال  تا مدار حیدری با متراژ 783 متر، انهار رو بسته بلوار معلم با متراژ 2 هزار و 400 متر، خیابان کشاورز، حوضچه بابایی، مقابل مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارسريال زیرگذر الغدیر، نعمت آباد، زیرگذر ناحیه 6 از اقدامات اجرایی این طرح است.

انصاری‌فر خاطرنشان کرد: طرح لایروبی و آبگردانی انهار و مسیل‌های منطقه 18 با همزمان با فصل تابستان و ماه مبارک‌رمضان به صورت مستمر با آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی اداره قنوات و مسیل ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ساماندهی ، کانال ، قنوات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار