ساحلی بازان نوجوان کشورمان خود را برای حضور در المپیک نوجوانان چین آماده می‌کنند.

محمدرضا شبیری عضو تیم ملی والیبال ساحلی نوجوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وضعیتمان بسیار خوب است. مسئولان چابک نهایت توان خود را برای ارائه بهترین امکانات در اختیارمان به کار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: وضعیت آمادگی ما هم از نظر فنی و هم جسمانی در هر اردو نسبت به اردوی تیم بهتر و بهتر شده است و در حال حاضر به آمادگی مطلوبی دست پیدا کرده‌ایم.

وی گفت: ما در مسابقات المپیک چین به دنبال کسب مقام و مدال هستیم و به طور حتم با تلاش زیاد به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.

وی در خصوص حریفان حاضر در مسابقات المپیک گفت: هنوز شناخت چندانی از آن‌ها نداریم، چون برای نخستین بار است که در مسابقات برون مرزی حاضر می‌شویم، برایمان سخت بود که مقابل حریفان بازی کنیم، اما خوشبختانه مربی تیم، مازیار هوشمند، با تجربه است و تمامی اطلاعات فنی حرفیان را در اختیار مان قرار می‌دهد.

عضو تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تریمناتمان به گونه‌ای برگزار می‌شود که گویی در شرایط مسابقه قرار داریم و با حریفان خارجی مشغول مسابقه دادن هستیم. حضور ساحلی بازان رده سنی بزرگسالان در تمرین ما و انجام بازی تدارکاتی مقابل آن‌ها باعث می‌شود که تجربیاتمان تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: شاید ما در این بازی‌های تدارکاتی مقابل ملی پوشان در ساحلی بازان رده‌های سنی بزرگسالان شکست بخوریم ولی از آن‌ها مسائل فنی بسیار زیادی را یاد می‌گیریم. هر شکست باعث می‌شود تا یک قدم به پیروزی در میادین رسمی نزدیک شویم.

شبیری که در مسابقات لیگ برتر والیبال سالنی به عنوان عضو تیم آلومینیم المهدی بند عباس در فصل گذشته حاضر شد، در این خصوص می‌گوید: فصل گذشته در مسابقات رده جوانان بازی کردم ولی امسال اگر خدا بخواهد رده بزرگسالان با این تیم در لیگ حضور خواهم داشت.

وی گفت:‌ در کشور ما شرایط برای بازی و ادامه فعالیت حرفه‌ای در والیبال سالنی بهتر از ساحلی است، امیدوارم وضعیت ساحلی هم ارتقا پیدا کند. فکر می‌کنم در صورتی که در این رشته لیگ راه اندازی شود، شرایط تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبیری ، ساحلی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.