معاون فني مهندسي اداره كل ورزش و جوانان آخرين وضعيت سه طرح ورزشي خيرساز استان اصفهان را تشريح كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، غلامحسين محموديه اظهار داشت: زمين چمن شهر بهارستان، سالن شهر سين برخوار و سالن چند منظوره منطقه زينبيه اصفهان طرح هايي است كه استارت تكميل آنها با حمايت مجمع خيران ورزش‌يار استان اصفهان زده شده است.

وي با بيان اينكه طرح تكميل زمين چمن شهر بهارستان آغاز شده است گفت: عمليات اجرايي اين زمين چمن كه نياز جوانان شهر بهارستان بود آغاز شده و به مرحله نهايي نزديك مي‌شود.

وی با اشاره به اینکه كشت چمن و مهيا شدن شرايط تمرين و بازي زمان زيادي مي‌برد ابراز اميدواري کرد كه زمين چمن بهارستان تا چند ماه آينده به بهره برداري برسد.

محموديه در خصوص آخرين وضعيت سالن چند منظوره شهر سين برخوار نيز بيان كرد: مقدمات ساخت و تكميل اين سالن انجام شده است. البته اين سالن دچار مشكلات فني بود كه ابتدا اقدام به رفع آنها كرديم و عمليات تكميل آن آغاز گرديد.

وي افزود: اين سالن نزديك به 35 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و مراحل ساخت و تكميل در حال انجام است.

معاون فني مهندسي اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان تصريح كرد: براي تكميل سالن زينبيه شهر اصفهان مي‌بايست تغييراتي در نقشه ايجاد مي‌شد، پيگيري‌ها در حال انجام است و به نظر مي‌رسد با توجه به تغييرات انجام شده زمان بيشتري تا تكميل نياز داشته باشيم.

وي از ساخت و تكميل چند طرح ورزشي در شهر اصفهان خبر داد و گفت: مقدمات شروع عمليات اجرايي طرح ها در حال انجام است و جزئيات آن به زودي اعلام مي‌شود. 


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، زمین ، چمن ، بهارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.