مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: بزرگترین مجتمع آموشی دخترانه کشور که شامل مقاطع پیش دبستانی تا دبیرستان است تا ابتدای مهرماه در خرم‌آباد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حسین اسدی پور افزود: اداره کل نوسازی مدارس توانسته است از محل اعتبارات ملی رقم بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد به‌طوری که از حدود 300 میلیارد تومان اعتبارات ملی تخصیصی به این بخش توانسته است حدود 7 میلیارد و 200 میلیون تومان را برای استان جذب کند.
وی افزود: در میزان اعتبارات تخصیصی سهم شرکت گاز برای مدارس روستائی نیز محاسبه می‌شود که در این صورت میزان اعتبارات اخذ شده حدود 10 میلیارد تومان و میزان 3.3 درصد از اعتبارات ملی کشور را به خود اختصاص داده است.
اسدی پور تصریح کرد: اعتبارات امسال در 16 بند و ردیف متمرکز شده اند که از اعتبارات اختصاص یافته از طریق منابع ملی می توان برای استاندارد سازی سرمایشی و گرمایشی و تکمیل فضاهای ورزشی و آموزشی سازمان آموزش و پرورش استفاده کرد.
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: امسال میزان اعتبارات اختصاص یافته به استان لرستان حدود 210 میلیارد تومان است که حدود 240 درصد بیشتر از اعتبارات استان است.
وی اظهار کرد: اعتبار لازم برای طرح های مدرسه سازی برای لرستان حدود 30 میلیارد ریال است که این طرح ها شامل 14 پروژه با 28 کلاس درس هستند که تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری می‌رسند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.