مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: نقش رسانه ها برای ارتقاء ورزش پهلوانی و زورخانه ای در فضایی سازنده و آرام ، بسیار گسترده و موثر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، محمودی نیا در مراسم معارفه ی رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان خطاب به رسانه های استان افزود: وقتی به ارتقاء ورزش فکر می کنیم قطعاً رسانه ها می توانند در ایجاد آن نقش بسیار بزرگی ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه این ورزش می تواند در ترویج اخلاق مداری موثر باشد ، خاطرنشان کرد: رفتارهای معنوی در ورزش زورخانه ای می تواند از سنین پایین در روحیه ی دانش آموزان عجین شود.

رییس جدید هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان نیز ضمن تشریح برنامه های چهار ساله خود، بر ضرورت گسترش فرهنگ پهلوانی، ترویج و ارتقاء سطح ورزش زورخانه ای استان برای دستیابی به مدارج بالای این رشته مهم ورزشی تأکید کرد.

مساحی از برگزاری مسابقات تیمی زورخانه ای و مرشدی جوانان کشور در 13 و 14 شهریور و مسابقات زورخانه ای و مرشدی نوجوانان کشور در 27 و 28 شهریور به میزبانی کرمان خبر داد.

وی افزود: برنامه ریزی شده است ، طی سال تحصیلی جدید ، مربیان متخصص زورخانه ای در 16 مدرسه ی استان برای آموزش دانش آموزان فرستاده می شوند تا از پایه و از مدارس این ورزش را همگانی کنیم.

برچسب ها: ورزش ، زورخانه ای ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.