تیم های ملی اردن و لبنان در روز دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از حریفان خود شکست خوردند. تیم ایران در این روز استراحت داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات بسکتبال زیر 15 سال غرب آسیا از روز گذشته به میزبانی تهران آغاز شد و تیم های ایران و لبنان برنده های روز اول بودند.

تیم ایران در روز دوم  استراحت داشت و هر دو تیم لبنان و اردن با نتایجی نزدیک بازی را به حریفان واگذار کردند.

نتیجه بازی های روز دوم:

اردن 53 - 55 سوریه

عراق 74 - 73 لبنان

تیم لبنان که اولین حضور بین المللی این کشور بعد از تعلیق یک ساله را تجربه می کند برای شرکت در این مسابقات 3 ماه تمرین داشته است. تیم زیر 16 سال لبنان دومین نماینده این کشور خواهد بود که در این هفته برای حضور در تورنمنت بین المللی امارات راهی دوبی می شود.

دوبی برای آمادگی میزبانی جام جهانی زیر 17 سال این تورنمنت را برگزار می کند در حالی که نماینده زیر 17 سال ایران سال قبل در تهران از صعود به این مسابقات باز مانده بود.

تیم زیر 15 سال اردن هم بعد از برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم زیر 17 سال ASU  و تیم ملی جوانان این کشور راهی تهران شده است.

گفتنی است تنها دو تیم از مسابقات زیر 15 سال غرب آسیا به رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا صعود می کنند. بنگلور هند میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015 خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.