یک مسئول شرکت هواپیمای رویال اردن که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد این شرکت به دلیل اوضاع امنیتی پروازهای روز شنبه خود را به پایتخت عراق لغو کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ این منبع گفت:«رویال اردن پروازهای روز شنبه خود را به بغداد به دلیل اوضاع امنیتی لغو کرد. شرکت اوضاع را از نزدیک پیگیری می کند و ممکن است این لغو پرواز به بغداد ادامه یابد.» با این حال وی به جزئیات بیشتری در مورد این تصمیم اشاره نکرد.
شرکت هواپیمایی رویال اردن حدود سی پرواز در هفته به ویژه به بغداد و اربیل مرکز منطقه خود مختار کردستان در شمال عراق دارد.
شرکت هواپیمایی لوفتهانزا آلمان اولین شرکت هواپیمایی اروپایی بود که روز جمعه از لغو پروازهای ش به عراق تا شامگاه یکشنبه خبرداد. شرکت های هواپیمایی ایرفرانس کی ال ام ، امارت و ویجین اتلانتیک نیز از توقف پروازها به عراق خبردادند. عراق طعمه درگیری میان تکفیری های دولت اسلامی و نیروهای دولتی است.
مسئولان عراقی روز شنبه اعلام کردند تروریست های داعش شانزده نیروی پیشمرگ کرد و سی نفر از سربازان عراقی و اعضای شبه نظامیان شیعه طرفدار دولت را در مناطق مختلف این کشور کشتند.
در پی سرنگونی هواپیمای شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز در اواخر ژوئیه در شرق اوکراین، خطر پرواز بر فراز مناطق درگیری به طور چشمگیری افزایش یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار