مدیر کل آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور گفت:‌همسو با سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای کاهش تصدی گری، کار گروهی فعال تشکیل شده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ثابت نژاد مدیر کل آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در نشست خبری امروز که در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد گفت: بحث توسعه آموزشگاه‌های آزاد در راستای سیاست‌های سازمان آموزش‌ فنی و حرفه‌ای کشور در کاهش تصدی گری بوده است که در این خصوص نیز کار‌گروهی فعال تشکیل شده  است.


وی در ادامه تصریح  کرد: در این خصوص هم چنین آئین نامه اجرایی که به نحوه واگذاری تصدی‌ها به بخش غیر دولتی می‌پردازد و تدوین شده است.

مدیر کل موسسات کار آموزی آزاد با تأکید بر این که بخشی از تصدی‌ها به کانون‌های ویژه، این امر واگذار خواهد شد خاطرنشان کرد: سیاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بر این مبنا قرار گرفته که آموزش‌ها به صورت منفک در دو بخش دولتی و غیر دولتی ارائه شود به طوری که حرف‌هایی که در بخش دولتی ارائه می‌شود در بخش غیر دولتی ورود پیدا نخواهد کرد که در این خصوص گواه مطلب عدم ورود مراکز غیر دولتی به 58حرفه‌ای است که در بخش دولتی ارائه می‌شود که این امر خود یکی از عوامل تقویت بخش خصوصی در  کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار