مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19، از اجرای بیش از 20طرح آموزش جوانان و مدیریت اوقات فراغت در این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌زاده مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای بیش از 20 طرح آموزش جوانان و مدیریت اوقات فراغت در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تامین اوقات فراغت جوانان، ارتقای سطح سلامت و رفاه حال جوانان در ایام تابستان در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

داداش‌زاده اظهار داشت : در این طرح بیش از 20 طرح آموزش جوانان و مدیریت اوقات فراغت در محلات 13 گانه منطقه 19 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره سلامت شهرداری نواحی 5گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 20 طرح آموزش جوانان و مدیریت اوقات فراغت در محلات 13 گانه منطقه 19،‌برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریت اوقات فراغت کتابچه و پکیج‌های آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره مدیریت فراغت جوانان در محلات 13گانه منطقه 19، انجام تبلیغات محیطی سلامت و جوانان و مدیریت اوقات فراغت جوانان، ارائه مشاوره پزشکی ، روانپزشکی، تغذیه، سنجش فشار خون و قند خون، سنجش وزن و قد، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.


انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، فراغت ، اموزش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار