با انتشار فراخوان ششمین دوره جشنواره استانی هنر مقاومت (پایتخت پنجره ها) فعالیت‌های دبیرخانه این جشنواره در حوزه هنری مركز آبادان آغاز شد.

به‌ گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جشنواره "پایتخت پنجره ها" با تغییراتی در محتوا و اهداف سال ششم خود را آغاز كرده و گستره جغرافیایی آن در سطح استان خوزستان تعریف شده است.

از جمله این تغییرات اهداف جشنواره است كه علاوه بر گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز شكست حصر آبادان توجه ویژه ای به افق فرهنگی و هنری در چشم انداز ایران 1404دارد و سبك زندگی ایرانی و اسلامی را مورد نظر قرار داده است.

موضوع جشنواره "پایتخت پنجره ها" كه در پنج دوره گذشته مختص به دفاع مقدس و شكست حصر آبادان بود امسال تنوع بیشتری یافته و شامل انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی، تعالی خانواده ایرانی و سبك زندگی ایرانی و اسلامی نیز می‌شود.

ششمین جشنواره "پایتخت پنجره ها" كه امسال در هفته پایانی مهرماه برگزار خواهد شد در دو بخش مسابقه و برنامه های جانبی میزبان علاقه مندان است. در بخش مسابقه، محتوای جشنواره شامل شعر، داستان، عكس، نمایشنامه خوانی، فیلم نامه نویسی و ترانه است. در جشنواره امسال مسابقه نمایشنامه نویسی حذف شده و دو بخش ترانه و فیلم نامه نویسی افزوده شده است.

علاقه مندان به شركت در جشنواره می توانند با مراجعه به تارنمای حوزه هنری استان خوزستان به نشانی www.artkhuzestan.ir فراخوان آن را ملاحظه كرده و همراه با تكمیل فرم شركت در بخش مسابقه در جشنواره ششم پایتخت پنجره ها شركت نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.