ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی استقامت صبح روز یکشنبه در اولین تست خود حاضر می شوند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اردوی آمادگی تیم ملی استقامت جاده از روز یکشنبه مورخ پنجم مرداد ماه در محل کمپ تیم‌های ملی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران فعالیت خود را آغاز کرد. در این مرحله از اردو هفت دوچرخه سوار ( قادر میزبانی، بهنام خلیلی خسرو شاهی، میر صمد پور صیدی از آذربایجان شرقی ، آروین معظمی گودرزی از لرستان، امیر زرگری از البرز، مهدی سهرابی از زنجان و حسین عسکری از مرکزی ) تمرینات خود را زیر نظر مجید ناصری سرمربی تیم ملی استقامت آغاز کردند.


با توجه به گذشت تقریبا یک هفته از آغاز این اردو ها اولین تست آمادگی ورزشکاران حاضر در اردو صبح روز یکشنبه مورخ دوازدهم مرداد ماه با حضور قمری ریاست فدراسیون و کادر فنی برگزار می شود.

به گفته چایچی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه سواری: این تست‌ها به صورت ادواری و بعد از برگزاری هر مرحله از اردو گرفته خواهد شد تا به این ترتیب در مجموع نتایج بدست آمده ورزشکاران برتر جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان کره معرفی شوند.

چایچی در ادامه اضافه کرد: با توجه به حساسیت امر ما در نظر داریم تا قبل از بازی‌های آسیایی به صورت دوره ای از ورزشکاران حاضر در اردو‌های تیم های ملی دوچرخه سواری در کلیه مواد و ورزشکاران منتخب تست دوپینگ بگیریم تا از سلامت ورزشکاران حاضر در مسابقات اطمینان کامل حاصل کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار