میزان کاربری‌های فضای مجازی افزایش قابل توجهی داشته که نیازمند حجم زیادی از ترافیک و پهنای باند است

مهندس علی اصغر انصاری معاون سازمان فناروی اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد استفاده کنندگان از اینترنت خاطرنشان کرد: میزان کاربری‌های فضای مجازی افزایش قابل توجهی داشته که نیازمند حجم زیادی از ترافیک و پهنای باند است و اپراتورها نیز به تناسب این افزایش در حال تلاش برای خدمات‌دهی مطلوب به کاربران هستند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه کاربران شرکت‌های PAP ، وایمکس و تلفن همراه همان كاربران شبکه ملی اطلاعات هستند، تصریح کرد: برای ارايه سرویس‌ها با حداقل قطعی، اختلال و كندی و به عبارتی تضمين سرعت و كيفيت اتصال به شبكه كاربران مطابق با استاندارد و مهندسی ترافیک تعداد مسیرها و پهنای باند آنها در داخل کشور در حال افزايش است.

وی همچنین به تلاش وزارت ارتباطات در راستای افزايش كاربران و كاربری‌ها اشاره کرد و بیان داشت‌: این وزارتخانه تلاش می‌کند تا در جهت ارتقای كيفيت، سرعت دسترسی به شبكه نيز توسط اپراتورهای ارتباطي در حد مطلوب حفظ شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
باسلام . وضعیت اینترنت موبایل وبخصوص همراه اول خیلی بده واصلا جواب نمیده ، با9990 هم تماس گرفتیم فایده نداشت ، لطفا شما پیگیری کنید . ممنون
آخرین اخبار