مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اسکان فوق العاده 19 هزار و 500 نفر از مسافران فرهنگی در تعطیلات عید سعید فطر در استان اردبیل انجام گرفت و علاوه برآن بیش از 700 خانواده به صورت رایگان اسکان داده شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صابر سپهری گفت: در پی حضور کم سابقه مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات عید سعید فطر در استان اردبیل علاوه بر مدارس تجهیز شده 820 کلاس دیگر را تجهیز و همکاران مسافر را اسکان دادیم.

وی از پذیرش19 هزار و 500 نفر در قالب 3هزار و 530 نفر خانواده در بیش از 100 مدرسه تجهیز شده دیگر در تعطیلات فطر خبر داد و افزود: کثرت حضور مسافران به حدی بود که با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل، اداره کل تربیت بدنی و فرمانداری اردبیل، سالن های ورزشی امام خمینی(ره)، شهدای دانش آموزی، شهید دیرین، تختی، پهلوان رضازاده، 17شهریور، طبقات مصلی امام خمینی(ره) اردبیل و تالارهای خانه معلم به طور رایگان در اختیار همکارانی که امکان استفاده از چادر را داشتند آماده و تحویل داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از جایگاه رتبه سومی میهمان پذیری استان در کشور خبر داد و افزود: مهمترین مأموریت های خدمتگزاران و مسئولین آموزش و پرورش خدمت بی منت و تأمین تسهیلات رفاهی برای معلمان است که در این ایام سعی کردیم میزبان شایسته ای برای همکاران فرهنگی و سایر مسافران باشیم.

سپهری تصریح کرد: با افزایش چشمگیر و بی سابقه مسافران در استان اردبیل برای اولین بار کلیه کلاس های مجهز ستادهای اسکان نواحی و مناطق استان در تعطیلات عید سعید فطر از مسافران پر شد و بلافاصله نسبت به افزایش کلاس ها برای پذیرش و اسکان فرهنگیان اقدام کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.