معاون عمرانی فرمانداری شهریار از ضرورت ترمیم شکبه فرسودۀ آب در این شهرستان و دستور کار قرار گرفتن طرح علاج بخشی دشتهای شهریار خبر داد.

 حسین سرچه پیما، معاون عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصراف و هدر رفتن میزان قابل توجهی از آب در سطح شهریار به دلیل فرسودگی شبکۀ آب این شهرستان، اظهار داشت: تامین آب زمین‌ها و اراضی  کشاورزی و آب شرب شهروندان شهریار، از اولویت‌های برجستۀ ما در سال جاری محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: طرح علاج بخشی دشت‌های شهریار به منظور تامین سفره‌های زیر زمینی آب این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و با توجه به بارندگی‌های خوبی که در فصل بهار در مناطق مورد اشاره داشته‌ایم تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ شده تا با بهره‌گیری از 7 سد خاکی آب مورد نیاز را در جهت مصرف بهینه به نحو هر چه مطلوب‌تری هدایت و ساماندهی نماییم.

حسین سرچه پیما در پایان با اشاره به ترمیم شدن 60 درصد از شبکۀ آبی شهرستان شهریار در طول سنوات گذشته خاطر نشان کرد: بنای ما بر این است تا به  حول وقوه الهی 20 درصد از 40 درصد شبکۀ فرسودۀ آبی باقیمانده در سطح این شهرستان را در سال جاری ترمیم و تعویض نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترمیم ، شبکه ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار