رئیسی‌کیا: امیدوارم دوشنبه تکلیف مالکیت راه‌‌آهن روشن شود

روز دوشنبه 13 مرداد، امتیاز باشگاه راه‌آهن برای دومین بار به مزایده گذاشته می‌شود.

صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه فوتبال راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: طبق اعلام قوه قضائیه روز دوشنبه 14 مرداد ماه مالکیت باشگاه راه‌آهن برای دومین بار به مزایده گذاشته می‌شود. کسانی که متقاضی خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن می‌باشند می‌بایست در این روز بین ساعات 14 تا 16 در دفتر باشگاه حاضر شده و پیشنهادهای خود را برای خرید باشگاه اعلام نمایند.

وی ادامه داد: ارزش امتیاز باشگاه راه‌آهن 12 میلیارد تومان تعیین شده البته این مبلغ در صورت رقابت و تمایل بین خریداران افزایش هم خواهد یافت. اما حداقل مبلغ 12 میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: تمامی اطلاعات این واگذاری‌ طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد تا علاقمندان به خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن با چشم باز در این مزایده شرکت کنند.

رئیسی‌کیا گفت: در هفته گذشته که سهام باشگاه برای اولین بار به مزایده گذاشته شد، تنها حمید استیلی در مزایده شرکت کرده و قیمت اعلام شده او هم از 12 میلیارد تومان کمتر بود به همین دلیل اولین نوبت واگذاری‌ امتیاز باشگاه راه‌آهن به سرانجامی نرسید. امیدوارم تکلیف راه‌آهن در این هفته مشخص شده تا حاشیه از این تیم دور شده و تیم در مسیر لیگ و فوتبال قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالکیت ، راه آهن ، مزایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار