فیلم تلویزیونی "حرمت" به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین عنایتی از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به تولیدات ایرانی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این فیلم که دارای یک مضمون اجتماعی و خانوادگی است به مدیریت دوبله سعید بحرالعلومی به آذری زبانگردانی شده و مهدی حسین زاده سرپرستی گویندگان آن را برعهده داشته است.
 
گلی بیاتی ترجمه متون این فیلم را به آذری انجام داده و یوسف نوعی، لعیا نبیل پور، محمد نوروش، سعید بحرالعلومی، یونس نوعی، سعید نوعی و معصومه چابک صداپیشگانی هستند که " حرمت " را به آذری برگردانده­اند.
 
" حرمت "، داستان زندگی دو سارق جوان را به تصویر می کشد که یکی از آن دو در میان راه به دلایلی پشیمان شده و خود را از مسیر پر سنگلاخ عملکردهای خلاف نجات می دهد. این فیلم تلویزیونی با به تصویر کشیدن برخی بایدها و نبایدها زندگی که گاهی مانعی در مسیر حرکت انسان بسوی ذات و سرشت پاک و الهی اش می شود، سعی دارد به تأثیر عملکردهای هر یک از افراد در مسیر زندگی و چگونگی گذر عمر بپردازد.
 
کارگردانی و نویسندگی " حرمت " را امیرحسین عنایتی و تهیه کنندگی آن برعهده حمید محمد بوده و در این فیلم بازیگرانی چون مهدی امینی خواه، آزاده ریاضی و علی طالب لو در اصفهان مقابل کادر دوربین یاسر زمانی به ایفای نقش پرداخته اند.
 
فیلم تلویزیونی "حرمت" یکشنبه 12 مرداد از ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان آذری زبان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حرمت ، شبکه ، کارگردان ، سحر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار