امام جمعه بندرعباس گفت : نمایان شدن قدرت پوشالی ، نفرت جهانیان از رژیم صهیونیستی و آشکار شدن چهره مدعیان دروغین حقوق بشر از مهمترین آثار حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه افزود : اگر کشورهای عربی سکوت نکنند و برای آزادی فلسطین متحد شوند ، رژیم اشغالگر قدس نابود می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ، مردم ایران اسلامی را تنها حامی واقعی فلسطین دانست و گفت : حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این موضوع را ثابت می کند .

خطیب جمعه بندرعباس از حضور پرشور مردم مؤمن هرمزگان در نماز عید فطر و راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت : این حضور آگاهانه را نشانه ایمان ، بصیرت و عقلانیت مردم مؤمن استان هرمزگان است .

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به وجود ۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان افزود : هرگونه استفاده غیر مجاز از آب های زیرزمینی ، حرام است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت : منابع آبی ، سهم همه مردم است و اگر بیش از اندازه از این منابع برداشت شود ، سفره های زیر زمینی جوابگوی نیاز مردم نخواهد بود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه از همه هرمزگانی ها خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند.
انتهای خبر/ش/ن
برچسب ها: نماز ، جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.