دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان زیر 14 سال حاضر شد و از آنها خواست تا در رقابتهای قهرمانی آسیا با حفظ اخلاق و جوانمردی عملکرد موفقی داشته باشند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مهدي محمد نبي-دبير كل فدراسيون فوتبال در مراسم بدرقه ملي پوشان نونهالان گفت: رقابت در ميادين بين المللي افتخاري است كه نصيب شما جوانان شده  واز بين ميليون ها دانش آموز، شما به عنوان منتخبين ايران به مصاف تيم هاي آسيايي مي رويد كه اميدوار هستم با پيروزي اين بازيها را پشت سر بگذاريد.

وي در ادامه بيان كرد: با توجه به مسئوليتي كه به عنوان بازيكنان تيم ملي فوتبال زير 14 سال بر عهده شما است، اميدوارم بتوانيد با اخلاق و جوانمردي بازي خوبي را از خود به نمايش بگذاريد .همچنين از خانواده شما عزيزان نيز تشكر مي كنم چرا كه به عنوان يك عامل اصلي به تيم ملي نونهالان ايران كمك بسزايي كرده تا شما به اين مرحله برسيد. تيم ملي نونهالان يكي از تيم هايي است كه در مرحله نهايي رقابتهاي قهرماني آسيا به ميزباني همدان حضور دارد اميدوارم با پيروزي اين مسابقات را پشت سر بگذاريد. باز هم تاكيد مي كنم علاوه بر كسب نتيجه بايد با حفظ اخلاق و بازي جوانمردانه به مصاف حريفان خود برويد و نماينده شايسته اي براي ايران باشيد.

دبير كل فدراسيون فوتبال گفت: طي كردن مراحل حضور در تيم ملي اين است كه با فعاليت و تلاشهاي مستمر از تيم هاي پايه به مراحل بالاتري برسيد. بازيكن حرفه اي بازيكني است كه در كنار فعاليت ورزشي خود، تحصيل و دانش را اولويت كاري خود قرار داده تا مانند يك بازيكن حرفه اي چه در ميادين ورزشي و چه در دانشگاه موفق باشيد.

محمد نبي در پايان گفت: اين اولين تجربه بين المللي شما در رقابتهاي قهرماني آسيا است و اميدوار هستم كه با موفقيت اين تجربه بين المللي را پشت سر بگذاريد.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمد نبی ، فوتبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار