رئیس اتاق اصناف ایران

برندسازی حلقه مفقوده "صنعت مبلمان"

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تشکیل شورای صنعت ملی مبلمان گامی مثبت در توسعه این صنعت است که بزرگترین هدف آن برند سازی می‌باشد و باید گفت برند سازی حلقه مفقوده صادرات ایران است.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی با خبرنگاران گفت: صنعت مبلمان در چند سال اخیر به خصوص در دو دهه گذشته مظلوم واقع شده است
 
وی افزود مبلمان از صنایعی است که در چند سال گذشته در توسعه صادرات غیر نفتی موفق عمل کرده اما در حال حاضر ما به واردکننده مبلمان تبدیل شده ایم.
 
فاضلی در ادامه گفت: تشکیل شورای صنعت ملی مبلمان گامی مثبت در توسعه این صنعت است که بزرگترین هدف آن برند سازی می‌باشد و باید گفت برند سازی حلقه مفقوده صادرات ایران  است.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان گفت: این اولین بار است که 45 هزار متر مربع تحت پوشش نمایشگاه مبلمان است و این اتفاق خوبی است.
 
رئیس اتاق اصناف تصریح کرد: متاسفانه در بحث برند سازی موفق نبوده ایم و در حال حاضر مصرف کنند کالاهای ترکیه، چین و مالزی شده ایم.
 
وی در ادامه با اشاره به صادرات مبلمان گفت: در بحث صادرات خوب عمل نکردیم و در حال حاضر وضعیت صادرات بسیار ضعیف است که البته دلایل خاص خود را دارد.
 
فاضلی خاطرنشان کرد : بحث آموزش نوسازی در صنعت مبلمان را نداشتیم همچنین حمایت مناسبی از این صنعت نشده است و بهسازی و نوسازی ماشین‌آلات نیز مورد توجه قرار نگرفته است.
 
وی در پایان گفت: ایران در سالهای گذشته صادر کننده مبلمان بوده اما متاسفانه اکنون تنها مصرف کننده و واردکننده این محصول شده‌است.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: نمایشگاه ، مبلمان ، فاضلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار