اسرائیل طی هفته گذشته برای ششمین بار مدرسه متعلق به سازمان ملل را در غزه بمباران کرد که بر اثر آن 15 زن و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "نیل کلرک" خبرنگار و نویسنده نوشت : کودکان , زنان و مردان در حالی که در اماکنی که بعنوان پناهگاه های امن و محافظت شده تعیین شده خواب هستند مورد بمباران هوایی جنگنده های اسرائیلی قرار می گیرند و کشته و زخمی  میشوند . ظاهرا حضور این افراد از سوی مقامات تل آویو قابل تحمل نبوده است .

بیش از 1400 شهروند فلسطینی در غزه توسط نیروهای نظامی اسرائیل و با استفاده از موشک ها و ابزارآلات جنگی که از سوی آمریکا تامین می شود ,  کشته شده اند . پس از آخرین حمله ای که جنگنده های اسرائیلی به مدرسه سازمان ملل در غزه ایالات متحده اعلام کرد که مهمات جنگی بیشتری برای اسرائیل ارسال خواهد کرد . نتیجه اینکه : روسیه را تحریم می کنند !

در ادامه این مقاله آمده است : تحت حکومت خصمانه و نظامی در کیف که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا مورد حمایت است , از ماه آوریل تاکنون بیش از هزار تن از مردم در شرق اوکراین کشته و حدود 3500 نفر نیز زخمی شده اند . بیش از 100 هزار تن با اجبار نیروهای دولتی اوکراین تغییر مکان داده اند . 

روز یکشنبه گذشته بر اثر تیراندازی نیروهای حکومتی حداقل 13 شهروند اوکراینی از جمله یک نوزاد یک ساله به همراه والدینش کشته شدند . چه کسی فریاد این افراد را می شنود ؟ به جای این ؛ روسیه را تحریم می کنند !

آمریکا و اتحادیه اروپا از براندازی خشونت آمیز و کودتایی دولت و رییس جمهور اوکراین _ که با انتخابات دموکراتیک بر سر کار آمده اند _ حمایت می کنند . یک سال پیش از برگزاری انتخابات این بحران در کشور آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد . بدون توجه به این وضعیت " روسیه را تحریم می کنند ! " 

ملی گرایان افراطی اوکراینی با آتش زدن ساختمان اتحادیه تجاری در اودسا حدود 40 تن از مردم را به قتل رساندند . هنگامی که این مقتولین قصد فرار از ساختمان را داشتند باز هم افراطیون اجازه فرار را به آنها ندادند . پس از اجرای کودتای نامشروع و غیرقانونی در کیف که ملی گرایان افراطی و ضدروسیه را در راس حکومت قرار داد مردم کریمه برگزاری انتخابات مسالمت آمیز به پیوستن خود به روسیه رای مثبت دادند . 

یک هواپیمای مسافربری مالزیایی در مرز اوکراین سقوط کرد . هواپیمایی دیگری از همین خطوط هوایی چند ماه پیش بطرز مرموزی ناپدید شد . هیچ کس مسئولیت این حوادث را بر عهده نگرفته و یا حتی کسی نمی داند که چه بر سر هواپیمای ناپدید شده مالزیایی آمده است . در عوض بررسی این موارد مهم ؛ " روسیه را تحریم می کنند ! " 

راشاتودی همچنین نوشت : چهار کودک فلسطینی در حال بازی کردن در قسمتی از سواحل غزه بودند . بمباران این سواحل موجب مرگ این چهار کودک شد . سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد : این یک جنایت بزدلانه از سوی صهیونیستها است . 

روسیه یکی از 29 کشوری به شمار می آیند که در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای اثبات جنایات جنگی انجام شده توسط اسرائیل در غزه رای داده است . اتحادیه اروپادر این باره رای ممتنع داده و آمریکا نیز مخالفت قاطع کرد . در این مورد نیز تنها " روسیه را تحریم می کنند ! " 

بر اساس تخمین آمارها , از سال 2008 تاکنون حدود 2400 تن بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شده اند . تنها در پاکستان طی سالهای 2004 تا 2014 تعداد 416 تا 957 تن از شهروندان بر اثر بمباران های این هواپیماهای آمریکایی کشته شده اند . تعداد کودکان کشته شده در این کشور نیز بین 168 تا 202 تن بوده است . 

ایالات متحده جنگی غیرقانونی  و نامشروع را با بیش از یک میلیون کشته در عراق آغاز می کند . بهانه  و دستاویز جنگ دارا بودن بغداد از سلاح کشتار جمعی است که هرگز واقعیت خارجی نداشت . بخش های زیادی از عراق اکنون بدست تروریست های داعش افتاده است  و مسکو قویا مخالف شروع جنگ در عراق می باشد . در این باره نیز فقط" روسیه را تحریم می کنند ! " 

در انتهای این مقاله آمده است : لیبی نیز همانند عراق کشوری است که بطور کامل قربانی مداخله نظامی غرب می باشد . مداخله ای که مسکو هرگز حاضر به مشارکت در آن نشد . بدلیل خصومت و تجاوزات غرب کشوری که دارای بالاترین استاندارد زندگی در کل قاره آفریقا بود اکنون به کشوری شکست خورده و ناتوان تبدیل شده است . در این باره هم " روسیه را تحریم می کنند !" 

موارد مهم فراوانی دیگری نیز وجود دارد که هم سازمان ملل و هم مدعیان غربی با توجه و تمرکز بر آنها می توانند به بهبود هر چه بیشتر صلح ، ثبات ، امنیت و آرامش بین المللی کمک کنند . اما هیچیک از این موارد مورد نظر این مدعیان قرار ندارد و اصلی ترین دغدغه کنونی آنها در نشست ها و کنفرانس های خود این است که " روسیه را تحریم کنند ! " 


انتهای پیام /
برچسب ها: اسرائیل ، جنایت ، غزه ، سازمان ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار