يک نظامی صهيونيست هدف گردان‌های القسام قرار گرفت/اصابت موشک‌های مقاومت به شهرک‌های "ایرز"، "نتیف هعسترا" ، "صوفا" و "کرم ابوسالم"

منابع خبری گزارش دادند؛‌ يک نظامی صهيونيست هنگام خروج از خودرو هدف حمله گردان‌های قسام قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: اعضای گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هنگام خروج از خودرویی در "جبل الصورانی" در شرق منطقه "التفاح" غزه هدف قرار دادند. اعضای گردانهای قسام همچنین محل استقرار خودروها و نظامیان این رژیم را در شرق جبالیا با چهار خمپاره هدف قرار دادند.

این شبکه تلویزیونی همچنین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد اعضای گردان‌های قدس شهرک‌های "ایرز"، "نتیف هعسترا" ، "صوفا" و "کرم ابوسالم" را با هفت موشک 107 هدف قرار دادند.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز گزارش داد با توجه به درگیری‌ها با مقاومت فلسطینی در غزه، هزار دستگاه ویلچر به نظامیان زخمی شده اختصاص یافته و آنها به بیمارستان‌های اسرائیل منتقل می‌شود. 

پیش از این کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود بیش از صد و چهل نظامی این رژیم که در درگیری‌های نوارغزه زخمی شده‌اند در بیمارستان‌های اسرائیل تحت درمان هستند و حال چهارده نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار