سارقان حرفه ای که قصد فروش خودروی مسروقه ای را به قاچاقچیان کردستان داشتند، در بین مسیر توسط ماموران انتظامی استان زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تیرماه سال 93 ماموران آگاهی زنجان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین مظنون شده که دارای چهره موجهی نبوده و به نظر می رسید از متهمان سابقه‌دار باشند که با رعایت اصول قانونی خودرو را متوقف و از راننده درخواست مدارک هویتی خود و خودرو را می‌کنندکه نامبرده از ارائه مدارک سرباز میزند و در پاسخ به این سوال که خودرو متعلق به چه کسی است اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

در ادامه با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو متهمان دستگیر و در بازرسی اولیه از داخل خودرو 2 عدد پایپ و در بازرسی بدنی از متهمان مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک کشف شد که متهمان به همراه خودرو جهت بررسی دقیق‌تر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

در بازرسی تکمیلی از متهمان آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت و همچنین یک جفت پلاک خودرو کشف و درنهایت مشخص می‌شود که خودرو دارای سابقه سرقت به عنف از امین آباد تهران بوده است.

در ادامه صاحب خودرو در تماسی تلفنی به ماموران می گوید: چند روز گذشته 4نفر را از ترمینال جنوب تهران به مقصد قم سوار بر خودروی شخصی کردم که در ميان مسير به بهانه اینکه یکی از دوستانشان در جلوی یکی از شرکت‌ها پیاده می‌شود من را به بیراهه کشانند و با زور و تهدید قمه و چاقو دست و پایم را می‌بندند و در یکی از بیابانهای نزدیک امین آباد تهران رها می‌کنند.

در بررسی سوابق کیفری نامبردگان مشخص می‌شود هر سه نفر دارای سابقه سرقت به عنف بوده و نامبردگان ضمن اقرار به بزه اظهار داشتند: قصد بردن خودرو مسروقه به کردستان جهت فروش به قاچاقچیان مشروبات الكلی را داشتند.

سرهنگ رحمتی رئیس پلیس آگاهی زنجان درباره این خبر گفت: تعداد دو نفر از همدستان متهمان که قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند، در حین سرقت یک دستگاه خودرو با حضور به موقع ماموران راهور  به دام می‌افتند و دستگیر می شوند و در بازرسی بدنی متهمین مقادیری مواد مخدر کشف می شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: نهایت ، تریاک ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار