جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح آموزش ترافیک در این منطقه خبر داد.

فرامرز جمالی جانشین معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش ترافیک در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان به ویژه دانش آموزان با فرهنگ ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی امنیت در بزرگراه‌ها و شریان‌های اصلی در دست اجرا است.
 
جمالی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان ترافیک و پلیس راهور با حضور در بوستان آموزش ترافیک، مدارس و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به آموزش شهروندان خواهند کرد.  
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزش ترافیک در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی ترافیک و انجام تبلیغات محیطی از اقدامات اجرایی این طرح است. 

جمالی خاطر نشان کرد: اجرای طرح ویژه آموزش ترافیک در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 در سه بخش آموزش حرفه‌ای ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی و موتور سواران، آموزش عمومی ویژه شهروندان و آموزش تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است. 

انتهای پیام/


برچسب ها: اموزش ، ترافیک ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار