بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بدون شک نفت مسجد سلیمان یک تیم تازه لیگ برتری است که با بازیکنان جوان وارد لیگ شده است و ما برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

میلاد سلیمان فلاح بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خداوند را شکرگذاری می‌کنم زیراهم به لحاظ روحی روانی و هم به لحاظ بدنی جسمی بازیکن آماده‌ای هستم و به هیچ وجه مشکلی ندارم.

وی در ادامه افزود: تمریناتم را پس از پایان لیگ سیزدهم پیگیری کرده‌ام و با رفتن به این تیم همه مصمم هستیم برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

سلیمان فلاح در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان هم تصریح کرد: تیم ما یک تیم تازه لیگ برتری است و هدفش این است که با ادامه بازی‌های خوب و نتایج ارزنده به ارتقاء جدولی در لیگ دست یافته و در لیگ برتر باقی بماند.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد انتشار قراردادها عنوان کرد: من هم معتقدم کار افشاء و انتشار قراردادها کار درستی نیست ولی قانون است و باید پذیرفت به نظر من باعث دو دستگی و تفرقه خواهد شد و اختلافات را به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: من امیدوارم که امسال با وضع قانون انتشار قراردادها،‌ از هزینه‌های زیاد باشگاه‌ها جلوگیری شود و شاهد یک لیگ پویا و خوبی باشیم و به طور حتم برای موفقیت تیم نفت مسجد سلیمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلیمان فلاح ، فوتبال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir rajabi
۰۴:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
این پسر با استیل فوق العاده ای ک داره وبا حرکاتش ک فوق العادست میتونه خودشو نشون بده
یادمه جلوی پرسپولیس عالی کار کرد ولی سال بعد مایلی کهن نیمکت نشینش کرد
امیدوارم امسال سال جوانان لیگ باشه