کارشناس فوتبال کشورمان گفت: غیبت صادقی و عمران‌زاده دو مدافع میانی تیم استقلال در آستانه شروع لیگ می‌تواند خط دفاع را به پاشنه آشیل این تیم تبدیل کند.

نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تیم استقلال گفت: در جام شهدا دیدیم که استقلال در خط دفاع مشکل دارد و غیبت در مدافع اصلی این تیم و رفتن رحمتی می‌تواند، خط دفاع استقلال را به پاشنه آشیل این تیم تبدیل کند و باید با جذب یک مدافع این خط را ترمیم می‌کردند.

وی در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: باید مسابقات شروع شود تا بتوان این بازی‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی اضافه کرد: امیدوارم مسابقات این فصل لیگ برتر از جذابیت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. تا تماشاگران هم با استادیوم آشتی کنند و دوباره شاهد حضور پرشور آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: به نظر من در لیگ سال گذشته بازی‌های خوب و جذابی را مشاهده نبودیم و مسابقات از کیفیت مناسبی هم برخوردار نبود همین امر موجب کاهش تماشاگران شده بود.



وی در مورد جوان‌گرایی در لیگ هم اظهار داشت: ما چندین سال است که در بحث ساختارسازی و آینده‌نگری ضعیف بودیم و بازیکن ساز نبودیم و بازیکن جوان و با استعداد خوبی را معرفی نکردیم و ستارگان اخیر لیگ ما همه از بازیکنان مسن بوده‌اند.

نامجو در پایان در خصوص انتشار مبالغ قراردادها تصریح کرد: من امیدوارم این قانونی که تازه وارد فوتبال ما شده است همانند قانون سقف قراردادها شرایط بدی را برای فوتبال ما بوجود نیاورد. ما سقف قراردادها را خوب اجرایی نکردیم و این تبدیل به یک آشفته بازار شد که سرانجام آن گرانی و بالا رفتن قیمت بازیکنان شد و بازار نقل وانتقالات را بدهم ریخت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار