رییس پلیس راه گلستان گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر ، سفرهای تابستانه امسال به اوج خودش رسیده و ترافیک سنگینی را در محور های اصلی جاده های استان گلستان بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان ، سرهنگ قدمی گفت : با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و شروع موج دوم سفر های تابستانی شاهد حجم بی سابقه ای از مسافران به نگارستان ایران هستیم.

وی افزود: این حجم سفرها و ترافیک سنگین در محورهای اصلی باعث خستگي و خواب آلودگي رانندگان می شود که بهمین علت موجب20 تصادف در مسيرهاي اصلي استان و نتیجه آن 3 کشته و 10 زخمی شده است.

رییس پلیس راه گلستان گفت: متاسفانه هر 3 مورد تصادف منجر به فوت از نوع واژگوني بوده ،که اين نشان از عدم آشنایی به جاده های گلستان و عدم رعايت سرعت مطمئنه می باشد.

سرهنگ قدمی با تاكيد بر رانندگي پس از استراحت كافي و پرهيز از رانندگي در زمان خستگي و خواب آلودگي گفت: بهتر است مسافران شرايط طولاني مسافرت را در مسير سفر در نظر بگيرند و به توصيه هاي پليس توجه بيشتري داشته باشند.

وی اظهار کرد: از تمام رانندگان تقاضا دارم كه در طول سفر با حوصله بيشتري به مسير خود ادامه دهند و در عين حال به ازاي هر 2 ساعت رانندگي 15 دقيقه استراحت كنند.

رییس پلیس راه گلستان تصریح کرد: با توجه به عدم آشنايي مسافران به وضعيت خاص جاده هاي گلستان و وجود مناطق مسکونی در محورهاي اصلي از اين رو بهتر است رانندگان مراقب تردد عابرين پياده در مسيرهاي اصلي باشند/ش/ن.

برچسب ها: پلیس ، گلستان ، تصادف ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.