حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا گفت: کارکردهای مختلف مساجد باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سنگری برای مبارزه با تهاجم فرهنگی بازنگری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسا‌نیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ائمه جماعت مساجد در اجرایی شدن مطالب امام راحل و رهبری در مساجد نقش بسیار مهمی دارند.

وی ادامه داد: کارکردهای مختلف مساجد باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سنگری برای مبارزه با تهاجم فرهنگی بازنگری شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: تجربه ارتباط خوب و مداوم مردم و روحانیون در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی مشاهده شد.

حجت‌الاسلام پارسانیا افزود: رسالت روحانیون در تحقق مطالبات امام (ره) و مقام معظم رهبری در مساجد قابل تحقق خواهد بود، مساجد به عنوان یکی از ستون‌های جامعه اسلام در ترویج این نوع سبک زندگی بسیار مؤثر است و‌ آگاهی ائمه جماعت مساجد نسبت به مسائل اسلامی در این زمینه راه‌گشا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر مساجد تأثیر بسیار دارد و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مساجد قابل بررسی و بازنگری در این شورا است.

گفتنی است، بازنگری کارکردهای مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، آگاه‌سازی و نهادینه شدن کارکردهای مساجد با همکاری، آموزش و پرورش، ایجاد پیوند میان جوانان و مساجد، اجرای برنامه‌های مناسب و متنوع ویژه جوانان در مساجد، به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی از مهم ترین اهداف و اقدامات ضروری مسئولان کشوری است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کارکرد ، شورا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.