نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت :درآمد های کاذب در مشهد مقدس موجب به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ‌با اشاره به اینکه درآمدهای کاذب در مشهد مقدس مشکلات اقتصادی را به همراه داشته است، گفت: باید برای شکوفایی اقتصاد شهر مشهد به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنیم.

وی گفت : نگاه ما به سرمایه نباید به دنبال درآمدهای کاذب باشد زیرا این نوع درآمدها نمی‌تواند اقتصاد جامعه را به جلو پیش ببرد و حتی اقتصاد را نیز به هم می‌ریزد.

پژمان فر با بیان اینکه امروز درشهر مشهد در ارتباط با درآمد پایدار مسیر درستی را طی نکردیم، افزود: متاسفانه در این موضوع برنامه ریزی‌های صورت گرفته شفاف و روشن نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما گاهی می‌بینیم که مسئولانی که برای شهر تصمیم می‌گیرند، سرمایه‌های شهر را استفاده می‌کنند و برای خود شهر این سرمایه‌ها را نگه نمی‌دارند.

وی افزود: به نظر من باید در‌باره اقتصاد شهری به سمت سرمایه‌های پایدار حرکت کنیم تا اقتصاد شهری بتواند از این وضعیت نامناسب بیرون آید.

پژمان فر خاطر‌نشان کرد: درآمد پایدار می‌تواند مسائل و مشکلات شهری را از لحاظ اقتصادی پاسخ دهد و هیچ آسیبی به زیرساخت‌های شهری نیز وارد نکند/ش/ن.

برچسب ها: درآمد ، کاذب ، اقتصاد ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.