مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: انس دادن فرزندان با قرآن از وظایف بارز پدران و مادران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت الاسلام صادقی در محفل انس با قرآن کریم که در امامزاده اسحاق هرند برگزار گردید، اظهار داشت: باید به جوانان و نوجوانان توجه بیشتری کرد تا به سمت قرآن روی آورند.

وی تصریج کرد: پدران و مادرن موظف هستند زمینه انس با قرآن را برای فرزندان خود فراهم آورند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: حافظانی که در جامعه ما وجود دارند یک شبه موفق به کسب این درجات نشده اند بلکه تربیت صحیح پدران و مادران موجب رسیدن به این موفقیت برای آنان مش باشد.

وی با توجه به حضور دو نخبه قرآنی از کشور افغانستان با تسلط بر چهارزبان زنده دنیا افزود: همه فرزندان این مرزو بوم قابلیت تبدیل شدن به محمد تقی خان و یا سید محمد حسین طباطبایی را دارند و این وظیفه پدران و مادران است که با آوردن عزیزان خود در محافل قرآنی موجب انس و الفت قرآن را با دلبندانشان فراهم کنند.

صادقی با اشاره به مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: در گذشته حضور قاریان مصری و گوش دادن به صوت زیبای قرآن از حنجره این عزیزان، قرآن دوستان را به وجو می آورد اما خوشبختانه امسال در مسابقات بین المللی قرآن کریم که با دقیق ترین داوری ها برگزار شد، ایرانیان و فرزندان این مرزو بوم موفق به کسب رتبه های برتر در حفظ و قرائت شدند.

وی در ادامه صحبتهای خود به بیان شخصیت و جایگاه علامه بزرگوار محمد باقر مجلسی پرداخت و گفت: افتخار ما خادمیت برای این مردان باخدا و صالحین است.

در این مراسم نخبه قرآنی، محمد تقی خان قرآن را به طرق مختلف قرائت نمود.

در حاشیه این مراسم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از محترم از مرکز فرهنگی قرآنی، محل برگزاری کلاسهای حفظ، محل برگزاری جام فوتبال دیجیتال ویژه ماه مبارک رمضان با استفاده از نسخه بومی شده pes 2013 توسط اعضای شواری فرهنگی قرآنی امامزاده اسحاق (ع) هرند بازدید کرد. 


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.