مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش بینی ورود حجم بالای مسافر به این استان در روزهای اخیر، موزه های زیرپوشش این اداره کل برای بازدید عمومی دایر است.

بهمن عسگری ساعت کار موزه های استان چهارمحال و بختیاری را از 9 صبح لغایت 20 اعلام کرد .
وی از استقرار راهنمایان گردشگری در موزه های این استان خبرداد و گفت: در راستای اطلاع رسانی بهتر به مسافران و گردشگران پایگاه های اطلاع رسانی توسط تشکل های مردم نهاد ایجاد شده است .
عسگری افزود: موزه های قلعه چالشتر، موزه باستان شناسی شهرکرد، موزه پوشاک روستای دزک و موزه صنایع دستی جونقان پذیرایی مسافران و گردشگران استان چهارمحال و بختیاری است.
عسگری از ایجاد کمپ ها و استقرار چادر در پارک ها و فضاهای سبز با همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها ، سازمان پارک و فضای سبز و نیروی انتظامی برای رفاه مسافران خبر داد.
وی بیان داشت: در راستای اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران اقداماتی از قبیل سامانه پیامکی راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مسافران، ارسال اقلام تبلیغاتی به ستادهای اسکان، تهیه و توزیع لوح های فشرده و نقشه های گردشگری و راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی و محورهای پر تردد استان انجام شده است
شماره تلفن های رسیدگی به شکایات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان 3344561، شماره تلفن اطلاع رسانی گردشگری 3346706 با پیش شماره 0381 است/ش/ن .
برچسب ها: موزه ، بازدید ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.