به روز رسانی در ساعت 23:15

بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در راههای شمالی کشور/یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از ساعت 2 بامداد جمعه

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی کشور پرداخت.

 سرهنگ محمدحسین حمیدی ، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا هم اکنون در استان مازندران محورهای بابل سواد کوه و گدوک بارش باران گزارش شده است.
 
وی بیان کرد: در محور کرج – چالوس در محدوده های مرزن آباد،سیاه بیشه ،کندوان،آدران و میدان امیر کبیر و محور هراز محدوده نارنجستان ،پارک جنگلی ،آمل ،تونل شماره 1 ،تونل تکاور ،سه راهی لاسم ،فیروزکوه محدوده های شیرگاه نهالستان ،ورسک ،استان اردبیل محور آستارا – اردبیل و باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین از پل حصارک تا پل فردیس تا شهرک جهان نما ترافیک نیمه سنگین است.
 
این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: در سایر ‌راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام و ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
*یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از ساعت 2 بامداد جمعه(به روز رسانی در ساعت 23:08)

سرهنگ شیرمحمدی ، مدیر اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از ساعت 22 امشب محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا مرزن آباد تا ساعت 11:30  فردا بسته خواهد شد و در طول انسداد تردد هرگونه وسیله نقلیه از مسیر نامبرده ممنوع خواهد بود.
 
وی در خاتمه بیان کرد: بر همین اساس از ساعت 2 بامداد جمعه از دزبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 11:30 بامداد شنبه یکطرفه خواهد شد و تردد وسائل نقلیه از مرزن آباد به کرج به صورت یکطرفه انجام می شود.

*مسدود شدن محور کرج – چالوس از صبح فردا(به روز رسانی در ساعت 15:00)

سرهنگ اکبری ، رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از ساعت 8 صبح جمعه محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا مرزن آباد تا ساعت 3 بامداد شنبه بسته خواهد شد و در طول انسداد تردد هرگونه وسیله نقلیه از مسیر نامبرده ممنوع خواهد بود.
 
وی در خاتمه بیان کرد: بر همین اساس از ساعت 11 پیش از ظهر فردا جمعه از دزبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 3 بامداد شنبه یکطرفه خواهد شد و تردد وسائل نقلیه از مرزن آباد به کرج به صورت یکطرفه انجام می شود.

*پرتردد ترین محورهای کشور فاقد تصادفات فوتی(به روز رسانی در ساعت 12:00)

سرهنگ اکبری ، رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین آمار از روز دوشنبه تا پایان روز چهارشنبه 3 میلیون و 126 هزار تردد در راهها و محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: در همین راستا پر تردد ترین محور استان به ترتیب آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین بوده است.
 
به گفته سرهنگ اکبری در محور کرج - چالوس 114 هزار تردد از دوشنبه تا چهارشنبه ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت:پرتردد ترین محورها کشور به استان البرز اختصاص دارد و در همین خصوص استان البرز به عنوان پرتردد ترین محورهای کشور با بیش از 3 میلیون و 126 هزار تردد فاقد تصادفات منجر به فوت بوده است.

*ثبت یک میلیون و 100 هزار تردد در راههای قزوین(به روز رسانی در ساعت 11:15)

سرهنگ زینعلی ، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین آمار در دو روز نخست تعطیلات عید سعید فطر بالغ بر یک میلیون و 100 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: در همین راستا پر تردد ترین محور استان آزادراه قزوین – کرج شناخته شده است.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین در خاتمه اظهار داشت: در کلیه راهها و محورهای مواصلاتی استان وضعیت ترافیکی عادی و روان و وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*ترافیک روان در جاده‌های کشور(به روز رسانی در ساعت 10:31)

سرهنگ محمدحسین حمیدی ، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا هم اکنون در کلیه جاده‌‌ها و معابر  کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بار برگشت را در جاده‌ها داریم اما مشکل ترافیکی وجود ندارد.

سرهنگ حمیدی به مسافران توصیه کرد: مسافران سفر خود را مدیریت کنند و بازگشت را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: در کلیه ‌راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسافران ، توصیه ، خاتمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار