در ادامه حمایت‌هاز امریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه آمریکا مهمات و تسلیحات جدیدی در اختیار این رژیم قرار داده است.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، این شبکه خبر داد آمریکا آتش آفندی رژیم صهیونیستی را با تسلیحات جدید ازجمله گلوله های توپ 120 میلیمتری تقویت کرده است.

"باربارا استار" خبرنگار این شبکه در وزارت دفاع آمریکا گفت: "آمریکا مهمات و تسلیحات جدیدی در اختیار اسرائیل قرار داده است. مقامات پنتاگون تاکید دارند که این کار در قالب کمک‌های تسلیحاتی اضطراری به اسرائیل نیست و بخشی از کارهای معمولی است و اسرائیل، مهماتش تمام نشده است. اما کاملا روشن است که اسرائیل درخواست مهمات جدید را مطرح کرده است تا توان خودش را تقویت کند. جزئیات بسیاری کمی در این خصوص منتشر شده است. این مهمات و تسلیحات جدید از یکی از انبارهای آمریکا در اسرائیل به تل آویو داده شده است. باید توجه داشت که آمریکا انبار تسلیحات و مهماتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون دلار در داخل اسرائیل دارد تا درصورت نیاز اسرائیل به تل آویو داده شود. بخشی از نیاز جدید اسرائیل به تسلیحات و مهمات نیز از صنایع نظامی آمریکا تامین خواهد شد. مقامات پنتاگون می گویند انتقال این تسلیحات به اسرائیل هیچ ارتباطی با جنگ غزه ندارد و آمریکا به صورت مرتب این کار را انجام می دهد. اما باید توجه داشت که مقامات اسرائیل هفته گذشته به آمریکا آمدند و اعلام کردند به تامین تسلیحات و مهمات جدید نیاز دارند. تردیدی نیست که در جنگ سه هفته گذشته ، تسلیحات و مهمات اسرائیل کاهش یافته است."

وی در ادامه افزود: "آمریکا در کمک جدید خود، گلوله های توپ یکصد و بیست میلیمتری و گلوله های بیست میلیمتری آر پی جی را در اختیار اسرائیل قرار داده است. البته فقط این بخش‌ها اعلام شده است. فهرست بسیار بلندبالای دیگری از این اقلام نظامی وجود دارد که اعلام نشده است. اسرائیل اعلام کرده است به این تسلیحات و تجهیزات نظامی نیاز دارد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار