اکثر ما از شبکه های بی سیم برای دسترسی به اینترنت و ایجاد ارتباط میان رایانه ها استفاده می کنیم، ولی با توجه به دسترسی عمومی به این شبکه ها، باید آن ها را از لحاظ امنیتی تقویت کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با رواج استفاده از شبکه های بی سیم برای ایجاد شبکه های رایانه ای و دسترسی به اینترنت، بسیاری از افراد سودجو با توجه به دسترسی آسان و عمومی به این شبکه ها اقدام به سوء استفاده از آن ها می کنند، تنها کاری که برای افزایش امنیت شبکه های بی سیم می توان انجام داد استفاده از نرم افزار Elcomsoft Wireless Security Auditor است، برنامه با افزایش لایه های امنیتی شبکه بی سیم مورد نظر شما، دسترسی به آن را برای افراد غیر مجاز بسیار سخت می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش میزان قدرت و امنیت شبکه های بی سیم، پشتیبانی از انواع شبکه های بی سیم بدون محدودیت، استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای افزایش سرعت نظارت بر شبکه های بی سیم و ... اشاره کرد.



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 9.6 مگابایت
 • نسخه: 5.9.359
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۴:۰۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
سلام یه خواهش دارم لطفا فایل هایی که برای دانلود در سایت قرار میدین رو با اسم همون برنامه نامگذاری کنین تمام فایلها اسمشون شماره هست و وقتی چندتا فایل دانلود میکنم نمیدونم کدوم چه برنامه ای هست
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۸:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
سلام
ای بابا پسوردش چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
دو نرم افزار برای خاموش کردن خودکار رایانه گذاشتید (pc auto shutdown و intelligent shut down) میشه لینک هاش رو بذارید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
من نرم افزار Elcomsoft Wireless Security Auditor را دانلود کردم ولی برای باز کردن نیاز به رمز دارد
رمزش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
رمزش www.yjc.ir هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ma
۱۹:۳۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
رمزش www.yjc.ir
آخرین اخبار