فریبا: قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ برتری حقیقی نیست/ تیم خوب از همان هفته‌های نخست امتیاز جمع می‌کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک مخالفت انشا قراردادها هستم زیرا قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ برتر واقعیتی و حقیقی نیست.

بهتاش فریبا در خصوص افشای قراردادها در رسانه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته باید اذعان کنم که دارای انشا قرارداد درست نیست زیرا انشا به معنای فاش شدن یعین رازی بین دو نفر بوده که قرار است فاش نشود اما به نظرمن این مسئله راز نیست زیرا باید افشا کنیم یک نوع قرارداد بین دو طرف بوده که به جهت همکاری بسته شده کلمه افشا پسندیده نیست بلکه واژه مطرح شدن صحیح می‌باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به نظر من مطرح کردن قرارداده کار درستی نیست و من چندان اعتقادی به آن ندارم.

فریبا ادامه داد: با توجه به وضع قانون سقف قرارداد دیگر هیچ باشگاه بیشتر از سقف تعیین نشده مبالغی را هزینه نمی‌کنتد گرچه بعضی‌ها عملا گفته‌اند رعایت نمی‌کنم و چهارچوب شخصی برای همه باشگاهها تعیین شده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان به هدف افشا قراردادها پرداخت تصریح کرد: به نظرمن دو هدف عمده در قانون افشا قرارداد وجود دارد یکی جلوگیری از هزینه بالای باشگاههای عدم تعیین ارزش بازیکنان بوده است مثلا بین آندو با یک جوانی که با امید به باشگاهی پیوسته است باید به لحاظ رقم قراردادی توافقی .

وی بیان کرد: به نظر من رعایت سقف قرارداد بسیار خوب است و می‌تواند هزینه‌های اضافی باشگاهها را برگرداند اما انتشار قراردادها کار درستی نیست زیرا قراردادها حقیقی و واقعی نیستند.

فریبا در ادامه درمورد کارشناسی هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: به نظر من 3- 4 هفته اول شاهد بازیهای خوبی ازتیمها نخواهیم بود و به اصطلاح تیمها خوب بازی نمی‌کنند و هماهنگ نیستند زیرا از یک بدنسازی پر فشار وارد مسابقات شده‌اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: تیم خوب و با برنامه تیمی است که از روانی هفته‌های نخستین به که از هفته‌های نخستین به فکر جمع کردن امتیازات است و اما از هفته‌های چهارم به بعد می‌توان شاهد هماهنگی بیشتر در تیمها بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار