درودگر: انتشار مبلغ قرارداد‌ها به نفع بازیکنان و فوتبال می‌باشد/ با بعضی از بازیکنان بیشتر از ارزششان قرارداد بسته شده است

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان گفت: با انجام این طرح در آینده مبلغ قرارداد بازیکن نشان ‌دهنده ارزش فنی و واقعی او می‌باشد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انتشار مبلغ قرارداد‌ها می‌تواند کمک شایانی به شرایط فعلی فوتبال کشور کند. این برنامه اگر به طور کامل و با آرامش و احترام متقابل به باشگاه‌ها و بازیکنان اجرا شود می‌تواند به سود لیگ و تیم ملی در آینده باشد.
 
مدیرعامل سابق باشگاه ملوان تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از باشگاه‌ها این امر را رعایت نکردند و ارقامی را به صورت غیر واقعی انتشار می‌دهند، در این صورت سازمان لیگ باید بدون در نظر گرفتن اسامی و مقام‌ها به صورت جدی و قاطع با آنها برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از باشگاه‌ها با رعایت نکردن قانون انتشار قرارداد‌ها باعث ایجاد قراردادهای کاذب می‌شوند که همین امر در آینده‌ای نزدیک باعث ایجاد پرونده‌های حقوقی بسیار می‌شود.

درودگر در پایان گفت: اگر بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال بتوانند خود را به سطح قابل قبولی برسانند،‌ ارزش قراردادهایی بالاتر از سطح تعیین شده را دارا می‌باشند. این درحالی است که درحال حاضر باشگاه‌ها با برخی از بازیکنان بیشتر از ارزش واقعی آن بازیکنان قرارداد منعقد کرده‌اند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار