به روز رسانی در ساعت؛ 16:23

ترافیک در محور کرج – چالوس و رشت قزوین سنگین/ افزایش 20 درصدی سفرها

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راهها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: میانگین ترددها حاکی از آن است که سفرها بیشتر از ایام دیگر وده و در اکثر راهها تراکم بار داریم .
 
وی در ادامه اظهار داشت: بر همین اساس باتوجه به میانگین ترددها حجم سفر ها 20 درصد افزایش یافته است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در خاتمه افزود: از مسافران درخواست می کنیم بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در صورت امکان پنجشنبه از سفر بازگردند و یا آنکه بازگشت را به روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی موکول کنند.

*انسداد 36 ساعته محور کرج – چالوس(به روز رسانی در ساعت 13:20)

سرهنگ البرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: باند جنوبی محور کرج – چالوس بعد از 36 ساعت صبح امروز ساعت 6 صبح باز شد و محور که در مدت 36 ساعت انسداد باند جتوبی یکطرفه بود از صبح دو طرفه شد.
 
وی در ادامه به ترافیک این محور اشاره کرد و اظهار داشت: ترافیک در لاین جنوبی نیمه سنگین و در لاین شمالی سنگین است.
 
سرهنگ البرزی در خاتمه افزود: ترافیک در محورهای تهران – کرج ، کرج – قزوین ، نیمه سنگین است و فقط در محدوده پل حصارک تا پلیس راه به طول 2 کیلومتر ترافیک به دلیل  تجمع مسافران سنگین است که علت تجمع مسافران این است که جهت عزمیت به سفر به ترمینالها مراجعه نکردند و قصد دارند که در جاده سوار بر اتوبوس ها شوند.

*ترافیک در محور کرج – چالوس و رشت قزوین سنگین(به روز رسانی در ساعت 12:30)


سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک در استان البرز محورکرج چالوس ( ازمیدان امیرکبیر تا آدران , از گچسر تا تونل کندوان و محدوده پل زنگوله ) و رشت قزوین(از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان) , فیروزکوه (از زیراب تا شیر گاه ) سنگین گزارش شده است.  
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین در استان های  قزوین (محورهای قزوین - زنجان و کرج - قزوین) , غرب تهران (آزادراه تهران - قم ) , شرق تهران (محدوده های پل سفید و سوادکوه) و محور هراز (از پیچ آهکدره تا امامزاده هاشم و در محدوده های گزنک , پلور و آب اسک) نیمه سنگین  گزارش شده و در سایر جاده و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.  
 
وی خاطرنشان کرد: در کلیه راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*بار سنگین راههای کشور به مازندران رسید(به روز رسانی در ساعت 12:17)

سرهنگ قاسمیان، رئیس پلیس راهور استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بار ترافیکی در مبادی ورودی شهرهای استان مازندران از 100 درصد به 40 درصد رسیده است و بار ترافیکی به  داخل شهر منتقل شده است.
 
این مقم مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: بر همین اساس وضعیت ترافیک در معابر شهری به حدی رسیده که در هیچ یک از معابر جایی برای پارک و یا توقف خودروها نیست و در برخی نقاط خودروها به صورت دوبل توقف کردند.

*پرحجم ترین محورهای اصفهان مشخص شد(به روز رسانی در ساعت 11:30)


سرهنگ رضایی، رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق دستگاه های تردد شمار سه محور اصفهان – تهران ، اصفهان - شیراز و اصفهان – شهرکرد در مسیر رفت و برگشت بیشترین تردد را داشتند و به عنوان پرحجم ترین محورهای استان شناخته شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: بر همین اساس در محورهای اصفهان – تهران ، اصفهان – کاشان ، کاشان – قم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر راههای استان ترافیک عادی و روان است.

*ترافیک نیمه سنگین جاده‌‌ها در دومین روز تعطیلات(به روز رسانی در ساعت 10:13)

سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک دراستان البرز محورکرج چالوس (ازمیدان امیرکبیر تا آدران , از گچسر تا تونل کندوان و محدوده پل زنگوله ) و رشت قزوین(از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان) , فیروزکوه (از زیراب تا شیر گاه ) سنگین گزارش شده است.

این مقم مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان های  قزوین (محورهای قزوین - زنجان و کرج - قزوین) , غرب تهران (آزادراه تهران - قم ) , شرق تهران (محدوده های پل سفید و سوادکوه) و محور هراز (از پیچ آهکدره تا امامزاده هاشم و در محدوده های گزنک , پلور و آب اسک) نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کلیه راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، چالوس ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام
در مسیر تهران کرج سالهاست تردد میکنم متأسفانه دوستان پلیس راه و راهداری خودشان بهتر از همه میدانند که گلوگاه ترافیکی این مسیر کجاست ؟ باعث خجالته که با این همه امکانات این مشکل را حل نمی کنند تا مردم در این مسیر با تلخی مسافرت را شروع کنند. گلوگاه پل حصارک و مسافران هستند چرا کاری نمی کنید فقط حرف حرف حرف کسی احساس مسئولیت نمیکنه؟
لعن و نفرین مردم در این مسیر شامل حال بی مسئولیتها.
واگذار کنید به قرارگاه خاتم ظرف یکی دو هفته مشکل را حل کند.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
چرا دولت 5شنبه را تعطیل نمیکنه
آخرین اخبار